måndag 28 september 2009

Ledig helg

I helgen så har jag varit på Gotland tillsammans med Hanna och några fler. Vi hälsade på lite vänner och medverkade på en höstkonferens som pinsgtförsamlingarna har på Gotland. Det var roligt och jag tycker det gick bra!

Jag talade bl.a. annat om att vikten av en personlig andakt och gav lite tips och idéer hur man kan lyckas med det. Det är ju inte alltid så lätt men jag tror vi kan vara överens om att det är viktigt.

Vi kom hem först vid midnatt igår så idag har det varit en slappare dag än så länge med lite tidningsläsning i sängen och sen frukost framför TV:n, skönt. Nu börjar dock dagen dra igång och ikväll är det först Zebraplanering och sen ska vi träffas i PrioUng-projektgruppen. Jag ska bara få till den där andakten först så blir jag bättre rustad att möta dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar