måndag 7 september 2009

Lugnet efter stormen

Jag har haft några intensiva dagar med mycket roligt. Först var vi ju nere i Skåne på personalresa. Den slutade på onsdagkväll. På torsdagförmiddag tåg jag tåget till Örebro för att ha en kurshelg där i de kurser som jag läser den här terminen. Jag läser en kurs i grekiska och en som heter "Exegetik och förkunnelse", både känns intressanta så här långt. Missade dock ganksa mycket i den andra för jag skulle på några vänners bröllop nere i Gränna där jag dessutom skulle medverka i själva vigselakten med förbön och vigseltal! Det var hedrande och nervöst.

Tycker det gick bra och bröllopet var trevligt. Vi kom hem igår kväll och bara slappade och idag är det tvätt, plugg och mer slapp som väntar innan en härlig vecka drar igång på riktigt för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar