tisdag 29 september 2009

Tillbaka

Nu är jag äntligen tillbaka efter några dagars ledigt, och startade veckan med att försova mig...tråkigt, men jag fick inte lida så värst mycket av det så det va ganska lugnt.

Jag tillbringade min lediga tid i Stockholm och fått lite nya perspektiv och insett åter igen att det finns så många olika människor.
Jag har funderat mkt över vad som är "normalt" egentligen.
Och att det är tur att man själv är så normal i alla fall.

Man har ju mycket åsikter om andra hela tiden, någon på tunnelbanan som har en rolig frisyr eller som pratar väldigt högt om konstiga saker.
Men vad tycker dom om mig egentligen.
Min värld som jag lever i är ju inte den enda och inte det rätta.
Värt att tänka lite på kanske.

Ikväll blir det som vanligt konfirmation för min del, så nu ska jag snart hem och ladda batterierna och förbereda en liten andakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar