tisdag 13 oktober 2009

Bröllopsklockor

Nja, det är inte så att det ringer några bröllopsklockor inne på SmyrnaUng:s kontor, det är bara jag som är uppe i Stockholm på vigselförrättarkurs. Det är en kurs man måste gå om man så småningom vill ha vigselrätt som pastor inom Pingströrelsen.

Tåget gick 05.07 (alltså alldeles för tidigt) från Göteborg så nu börjar jag bli lite mör. Hanna var nog iofs ännu lite tapprare för hon skjutsade mig så snällt till tåget, jag kunde ju sova drygt 2 timmar på tåget, hon började jobba kl. 7.

Det har varit en bra dag, mycket har kretsat kring regelverket idag som vi måste kunna och gå igenom för att det ska bli riktigt. Kul är att det är lite sköna vänner här som man inte hinner träffa så mycket annars.

Jag börjar ladda för ett lite djupare inlägg, ska bara njuta lite av SVT-play och sova först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar