söndag 8 november 2009

Hufvudstaden

Just nu befinner jag mig i Sthlm tillsammans med några vänner. Vi kom fram igår efter en mellanlandning utanför Jönköping. Är det ett ålderstecken när man inte orkar åka hela vägen till Sthlm i ett svep utan delar upp det på två dagar eller beror det på att jag är bravid?

Vi ska iaf gå på Kirk Franklin-konsert ikväll vilket ska bli väldigt roligt. Nu på förmiddagen var jag och Hanna i Filadelfiakyrkan så gudstjänst och det var härligt. Jag ska återge huvudpunkterna i Niklas Piensoho predikan när jag kommer åt en dator och slipper skriva så mobilen.

Nu blir det en sväng på stan innan vi ska inta Globen!

Ps. Om du till följa konserten så gå in på Emanuel Karlstens blogg. Ds

2 kommentarer:

  1. Det är definitivt lamt att behöva mellanlanda i jkpng, Peter! Det värsta är att du inte ens är särskilt gammal!

    SvaraRadera