tisdag 3 november 2009

Humor

Idag var en dag som inte var som alla andra dagar.
Jag och vår andra praktikant Marianne har fått lära känna varandra ytterligare lite till. Här är tre roliga händelser från dagen:

1. Marianne fick mig att äta sushi för första gången.
Det var överkomligt, men inte överväldigande gott.
Jag kände mig lätt groggy efteråt.

2. Våran humor har vart den lägsta jag någonsin varit med om, här kommer ett citat från Marianne som vi faktiskt tyckte va kul: Om Gud hade vart en chokladbit i en Alladinask, vilken hade han varit då? Trippelnöt.
Behöver jag säga mer?

3. Sist men inte minst så har vi bestämt oss för att bli världsmästare i biljard, den som vill slå oss i det kan gärna höra av sig.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. trippelnöt! Så roligt den hade jag aldrig kommit på, ni är så goa! Klem enrique

    SvaraRadera